Jak Kupować ?

JAK KUPOWAĆ ? 

REJESTRACJA KONTA I DOSTĘP DO CEN

Ze względu na charakter działalności prowadzimy tylko sprzedaż hurtową aktywnym podmiotom gospodarczym. W celu uzyskana dostępu do cen i możliwości zakupów,  niezbędne jest konto w naszym systemie. Osoby nie posiadające konta muszą je utworzyć poprzez uzupełnienie i  wysłanie formularza rejestracyjnego dostępnego pod adresem https://nowysklep.aksotronik.com.pl/customer/account/create/, lub pod przyciskiem "Rejestracja" na stronie głównej. Po sprawdzeniu poprawności danych konta przez administratora sklepu, zostanie wysłany email aktywacyjny informujący o pełnym dostępie do cen i możliwości zakupów na stronie aksotronik.com.pl. Podane ceny przy produktach są cenami netto.

STANY MAGAZYNOWE I SPOSÓB ZAMAWIANIA.

Rzeczywista ilość towaru która znajduję się w naszym magazynie oraz cena wyświetlona jest przy każdej pozycji dzięki systemowi ON-LINE połączonemu z naszym systemem sprzedaży.  Poniżej wyjaśnienie niektórych ikon:

lub

Informacja, iż produkt jest dostępny w ilości podanej obok napisu "Stan magazynowy:"

dostawa- Informacja, iż towar jest zamówiony i jest dostępny w ilości podanej obok napisu "Stan magazynowy"

Stan 0 i dostawa- Informacja, iż produkt jest chwilowo niedostępny, ale jest przewidywana dostawa w dniu podanym obok ikony,

Stan 0- Informacja, iż produkt jest niedostępny ale może być sprowadzony po otrzymaniu zamówienia. W przypadku zainteresowania takim produktem prosimy złożyć zamówienie przez sklep internetowy lub zapytać w osobnym mailu.  W takim przypadku poinformujemy Państwa o czasie dostawy i cenie, która może być różna od tej wyświetlonej przy produkcie. Składający zamówienie ma wtedy prawo zrezygnować z całego, lub też części zamówienia bez żadnych kosztów i problemów po otrzymaniu informacji o czasie dostawy i cenie . 

MINIMALNE ILOŚCI SPRZEDAWANEGO TOWARU.

  • Ponieważ prowadzimy sprzedaż hurtową ceny widoczne w naszym sklepie internetowym dotyczą tylko i wyłącznie opakowań fabrycznych czyli np. listw, pudełek, worków, rolek itp. Ilość której dotyczy cena hurtowa jest widoczna na dole pod opisem każdej pozycji i oznaczona jest symbolem "MPQ".
  • W przypadku ilości mniejszych od MPQ doliczone zostanie do ceny hurtowej widocznej w sklepie około 10-40% marży.
  • Wielkość marży widoczna jest również pod nazwą pozycji i jest opisana "Poniżej MPQ". Czyli jeśli widoczne jest "+15%" oznacza to iż w przypadku zakupu ilości mniejszych od MPQ doliczony zostanie do ceny 15%. Zasad naliczania cen innych niż hurtowe jest jasna i czytelna jednak prosimy o zwrócenie uwagi na ilości MPQ każdej zamawianej pozycji celem uniknięcia nieporozumień. Oto kilka przykładów:
    • POT. LEŻĄCY RM-065 1K Ohm MPQ: 500 szt. Poniżej MPQ:+ 15%; czyli przy zamówieniu 500, 600, 700, 800szt .. etc → cena hurtowa, 100-400szt → cena hurtowa +15%
    • LM7805 ( L7805CV TO220 SGS L=50 ) MPQ: 50 szt. Poniżej MPQ +15%; czyli przy zamówieniu 50, 60, 70, 100szt, .. etc → cena hurtowa, 10- 49szt → cena hurtowa +15%
    • REZ. 0,25W 75 Ohm ( opak.100szt) MPQ: 50 opak. Poniżej MPQ:+ 15%; czyli przy zamówieniu 50, 60, 70, 100opak, .. etc → cena hurtowa, 10- 40opakowań → cena hurtowa +15%
    • KON. 10uF /25V 5x11 105C OP=100 MPQ: 10 OPAK. Poniżej MPQ:+ 15%; czyli przy zamówieniu 10, 11, 12, 20opak, .. etc → cena hurtowa, 1- 9 opakowań → cena hurtowa +15%
    • Bezpieczniki samochodowe 30A Op=100szt. MPQ:1 OPAK w takim przypadku nie zostanie doliczona marża
  • W pełnych oryginalnych opakowaniach sprzedajemy np. -rezystory SMD 603, 805, 1206. Rolka 5 tyś szt. -kondensatory SMD 603, 805, 1206. Rolka 4 tyś szt. -kable AWG (w rolkach) 

WYSYŁKA TOWARU.

  • Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS koszt wysyłki to 18,50 PLN za paczkę do 30kg.
  • Gdy zamówienie złożone przez sklep przekroczy 700 PLN (netto) i będzie to minimum 5 pozycji (w przypadku przelewu lub przedpłaty na konto) towar wysyłamy kurierem GLS na nasz koszt. Gdy będzie to pobranie doliczamy wówczas 24,50  PLN (netto) kosztów pobrania.
  • Minimalna wartość wysyłanego towaru - 200zł neto (bez kosztów transportu).
  • Gdy zamówienie  będzie się mieścić w granicach 200-400 PLN koszty pakowania wyniosą odpowiednio 4 PLN (razem z przesyłka 22,50 netto).
  • Przy zamówieniach za więcej niż 400 PLN nie doliczamy kosztów pakowania towaru.
  • Towar staramy się wysłać  w dniu złożenia zamówienia, 

PODSTAWOWE FUNKCJE W SKLEPIE.

·         TWÓJ KOSZYK

Pozycje znajdujące się w koszyku nie są rezerwowane, są traktowane jako zamówione dopiero  w momencie finalizacji zamówienia. Zawartość koszyka nie kasuje się po wylogowaniu ze sklepu.

Produkty znajdujące się aktualnie w koszyku na liście wyszukiwania bądź na liście kategorii maja obramowanie w kolorze pomarańczowym, oraz dodatkową informację ile sztuk aktualnie znajduje się w koszyku.

Koszyk

 Ponowne dodanie tej pozycji do koszyka spowoduje zsumowanie się  ilości z koszyka z ilością dodaną.

·         ZADAJ PYTANIE

Jeżeli chcesz zadać pytanie i dostać szybką odpowiedz dotyczącą któregoś z elementów z naszej oferty np. parametrów technicznych, nowej dostawy, lub niższej ceny przy większej ilości to użyj do tego celu funkcji "Pytanie o produkt", który znajduje się przy każdym elemencie w sklepie. Dostaniemy twoje pytanie bezpośrednio na naszą skrzynkę mailową i odpowiemy bezzwłocznie.

·         POWIADOMIENIE O NOWYCH DOSTAWACH

Jeżeli chcesz być na bieżąco informowany o dostawie interesującego Cię towaru to od teraz wystarczy że klikniesz przycisk "Powiadom o dostawie" przy pozycji, którą jesteś zainteresowany, a w dniu przyjęcia towaru do naszego magazynu, zostanie automatycznie wysłany do Ciebie mail z informacją, iż interesujący cię towar jest już dostępny w naszym sklepie internetowym. Zarządzać swoimi powiadomieniami można z menu:

     "MOJE POWIADOMIENIA O DOSTAWIE PRODUKTÓW"  

·         DRUKOWANIE STRONY

Gdy chcesz wydrukować stronę z danym produktem (zdjęciem oraz opisem) w celu np. porównania go z innym lub zachowania na przyszłość możesz użyć funkcji "Drukuj ulotkę"

·         SZYBKIE ZAKUPY

W zakładce "Szybkie zakupy"  mogą państwo w ekspresowy sposób dodać wiele pozycji do koszyka np: poprzez zaimportowanie listy w formacie ".csv" (przykład takiego pliku znajduje się na podstronie szybkie zakupy, dane w tym pliku muszą posiadać nagłówek "sku,qty" przykład struktury poniżej:

sku, qty
007805, 1
006706, 0.5

UWAGA! Ilości musza być wpisane w jednostkach takich jak są u nas, czyli jeśli coś jest w sztukach to ilość wpisywana musi być w sztukach, jeśli coś sprzedajemy w jednostce opakowaniach (OP=100szt) np: diody, kondensatory, rezystory niektóre złącza  to trzeba wpisać ilości według opakowań, a ewentualne ilości poniżej 100sztuk należy wpisywane jako ułamek dziesiętny z kropką zamiast przecinka, czyli gdy chcemy np: 50szt należy wpisać w pliku 0.50. (System  zaokrągla ilości do wielokrotności sprzedawanych ilości). Dodatkowa nowa funkcja pozwala także dokonać szybkiego dodania do koszyka bez zbędnego wyszukiwania, w tym celu należy w pole szukaj wpisać unikalny kod towaru (lub nazwę), zatwierdzić enter i wpisać ilość jaka jest potrzebna. Strona z szybkimi zakupami jest dostępna po zarejestrowaniu i potwierdzeniu konta.

 

MOJE ZAMÓWIONE PRODUKTY

jest to lista wszystkich produktów które Państwo kupiliście przez nowy sklep z tej listy można przejść bezpośrednio na kartę danego produktu i dodać go do koszyka

FILTRY produktów

Na górze strony są filtry aby ułatwić znalezienie konkretnego produktu, pierwszym filerem w hierarchii jest filtr stanów magazynowych o nazwie "Na magazynie" czyli filtr dzięki któremu można wyświetlić tylko pozycje dostępne w naszym magazynie.

Filtr "Nazwa" ułatwia znajdowanie pozycji w wynikach wyszukiwania gdyż fraza wpisana w wyszukiwarkę może nie odnosić się do konkretnej grupy artykułów a dzięki niemu można znacząco zawęzić obszar poszukiwań.

Filtr "W promocji" odfiltrowuje pozycje które są aktualnie w promocji.

Reszta filtrów zależy od danej kategorii asortymentu i zostają wyświetlone dopiero po przejściu do danej kategorii i  nie będą widoczne w  wynikach wyszukiwania.

 

WYSZUKIWARKA

Wyszukiwarka zwraca wyniki najbardziej pasujące do zadanej frazy w przypadku gdy nie ma takiej frazy ale są podobne wyszukiwarka tak jak wyszukiwarka Google zwraca wyniki najlepiej dopasowanych fraz wraz z informacją iż są to wyniki dla frazy innej niż wyszukana. Dodatkowo wyszukana fraza zostanie zaznaczona na czerwono a także podczas pisania zostają podpowiadane produkty pasujące aktualnie do wpisanej frazy.

STATUSY ZAMÓWIEŃ

status "Oczekuje" oznacza iż zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane ale zostało przyjęte przez system

status "Zakończone" oznacza iż zamówienie zostało przekazane do realizacji i w najbliższym czasie zostanie wysłane

Status "Przetwarzam" oznacza iż zamówienie być może jest niekompletne i będzie oczekiwać na dalsze decyzje chyba że wartość niekompletnych elementów  jest nieduża w stosunku do całości zamówienia to wtedy będzie ono realizowane bez tych brakujących elementów.

 

·       KOD TOWARU

Przy każdej pozycji został umieszczony jej unikalny kod towaru w naszej bazie asortymentowej, został on także dodany do maila generowanego do klienta po złożeniu zamówienia, a także umieszczony jest na fakturze. Od dziś wystarczy wpisać kod towaru, lub jego część do naszej wyszukiwarki, a od razu znajdą państwo pozycję której szukacie.

 

Poniżej omówienie zakładek menu panelu klienta:

 

PANEL KONTA ->  podgląd danych konta oraz ostatnich zamówień

DANE KONTA -> dane tele-adresowe konta

KSIĄŻKA ADRESOWA -> podgląd i edycja adresów dostawy oraz fakturowego

MOJE ZAMÓWIENIA -> podgląd wszystkich złożonych zamówień, wraz z możliwością ich ponowienia

MOJE TAGI -> podgląd zapisanych tagów do produktów, system Tagów działa na zasadzie nazywania swoimi nazwami produktów w sklepie, dzięki czemu po wyświetleniu swoich tagów wystarczy kliknąć w swoją własna nazwę i przeniesiemy się na stronę z tym produktem, UWAGA tagi są także widoczne dla innych klientów!

MOJE POWIADOMIENIA O DOSTAWIE PRODUKTÓW -> zarządzanie i podgląd systemem powiadomień o dostawi produktów

FAKTURY I ROZLICZENIA -> podgląd faktur (można je pobrać w formacie PDF oraz CSV) wraz z podglądem rozrachunków za nierozliczone faktury. Faktury i rozrachunki aktualizowane są co 24h ok godziny 15.00-16.00 więc może się zdarzyć, iż FV wystawiona w dniu dzisiejszym będzie widoczna dopiero następnego dnia.

Wraz z wygenerowaniem faktur w PDF tworzy się również ona w formacie CSV. Dzięki temu mogą Państwo szybko wprowadzić całą fakturę do swojego systemu.

Struktura pliku CSV
Numer katalogowy;ilość;jednostka;cena

FILTROWANIE PRODUKTÓW -  w systemie istnieje możliwość przefiltrowania produktów po określonych cechach tak aby łatwiej i szybciej znaleźć interesujący nas produkt. W tym celu należy wejść w odpowiednią kategorię, a następnie wybrać  (zaznaczając odpowiedni kwadrat) interesujący nas parametr (filtry w których spełniony jest tylko jeden lub żaden parametr zostają automatycznie  wyłączone)  np. w kondensatorach mamy możliwość wyświetlenia jedynie kondensatorów elektrolitycznych bądź ceramicznych, określonej pojemności lub napięcia.

GRUPOWE DODAWANIE PRODUKTÓW w starym sklepie istniała możliwość grupowego dodawania produktów w nowym także można grupowo dodawać rezystory np. kilkanaście wartości jednym kliknieciem. (Dodawane pojedynczych wartości należy robić poprzez wyszukiwarkę), w tym celu należy odszukać kategorię rezystory, a następnie wybrać interesujące nas produkt (przewlekane, SMD,  bądź drutowe). Po wybraniu wyświetli się lista w której należy w kolumnie z lewej strony przy interesujących pozycjach wpisać bądź wybrać interesująca nas ilość a następnie potwierdzić przyciskiem "Do koszyka" znajdującym się na górze, po tym kliknięciu wybrane pozycje powinny się znaleźć w państwa koszyku

W tej chwili grupowo można dodawać następujące pozycje: 

Nazwa

KOD:

Rezystor 3W 5%

Rezystor_3W

Rezystor 0,5W 5%

Rezystor_0,5W_5

Rezystor drutowy 300W

Rezystor_300W

Rezystor drutowy 200W

Rezystor_200W

Rezystor drutowy 150W

Rezystor_150W

Rezystor drutowy 5W

Rezystor_5W_drut

Rezystor drutowy 100W

Rezystor_100W

Rezystor drutowy 50W

Rezystor_50W

Rezystor drutowy 25W

Rezystor_25W

Rezystor drutowy 10W

Rezystor_10W_drut

Rezystor cermetowy 10W

Rezystor_10W

Rezystor cermetowy 20W

Rezystor_20W

Rezystor cermetowy 5W pionowy

Rezystor_5W_pion

Rezystor cermetowy 5W poziomy

Rezystor_5W_poz

Rezystor 2W 5%

Rezystor_2W_5

Rezystor 0,5W 1%

Rezystor_0,5W_1

Rezystor 0,125W 5%

Rezystor_0,125W_5

Rezystor 0,25W 5%

Rezystor_0.25W_5

Rezystor 1W 5%

Rezystor 1W 5%

Rezystor 0402 1%

rezystor-0405-1

Rezystor 0603 5%

rezystor-0603-5

Rezystor 0603 1%

rezystor-0603-1

Rezystor 1206 5%

rezystor-1206-5

Rezystor 1206 1%

rezystor-1206-1

Rezystor 0805 1%

rezystor-0805-1

Rezystor 0805 5%

rezystor_smd_0805_5

 

System reklamacji i zwrotów RMA

System RMA pozwala w szybki i prosty sposób na poinformowanie nas o chęci zwrócenia błędnie zamówionego towaru lub takiego, który uległ uszkodzeniu. Dzięki zgłoszeniu on-line Państwa zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone szybciej.

 

Dodawanie zgłoszenia serwisowego

Aby utworzyć zgłoszenie serwisowe należy w panelu klienta wybrać zakładkę "Moje zwroty".

Z listy należy wybrać zamówienie, w którym nabyli Państwo zgłaszany towar.  Dla ułatwienia obok numeru zamówienia wyświetla się również numer faktury, (w przypadku, gdy na liście nie ma zamówienia, do którego chcemy dodać zwrot należy odszukać zamówienie w zakładce "Moje zamówienia" a następnie kliknąć "Dodaj nowy zwrot"). Po wybraniu zamówienia należy kliknąć przycisk "Dodaj nowy zwrot", wyświetli się panel zgłoszeniowy

 

Przykładowy widok zgłoszenia serwisowego

Opis poszczególnych pól:

- Przedmiot - należy wybrać, którą pozycję z zamówienia chcemy zgłosić

- Ilość do zwrotu - należy wpisać ile sztuk zwracamy, poniżej wyświetla maksymalna ilość wynikająca z ilości zamawianej

- Decyzja - należy wybrać czy chcemy towar zwrócić (zostanie wystawiona FV korygująca)czy wymienić na sprawny, wolny od wad

- Stan przedmiotu - wybieramy powód zgłoszenia: przedmiot uszkodzony w przypadku zgłoszenia serwisowego, towar błędnie zamówiony, gdy przypadkowo zamówiliśmy niewłaściwy przedmiot lub błędnie zamówiona ilość towaru w przypadku zamówionej za dużej ilości

- Komentarz - dodatkowy opis do zgłoszenia

Do zgłoszenia możemy również dołączyć dodatkowe pliki (zdjęcia oraz pliki tekstowe, PDF) np. zdjęcie uszkodzonego towaru, protokół szkody kurierskiej

 

Na koniec należy kliknąć przycisk wyślij.

Sprawdzenie statusu reklamacji          

Aby sprawdzić aktualny status reklamacji należy wybrać z panelu klienta zakładkę '"Moje zwroty".

Wyświetlone zostaną wszystkie zgłoszenia w kolejności od najnowszego. Przy każdym zgłoszeniu wyświetlony zostanie aktualny status każdego zgłoszenia. Po kliknięciu opcji widok zostaną wyświetlone szczegóły. W każdej chwili możemy dodać dodatkowy komentarz do zgłoszenia.

 

 W przypadku problemów z rejestracja na niektórych systemach operacyjnych (Windows10), polecamy skorzystać z przegladarki Opera 62.0